PALESTINE - ISRAEL - JORDAN - SINAI

Off the beaten track tours • Visit sites • Meet locals • Discuss Human Rights & Politics

מזמינים אתכם להקדיש מספר שעות ולהצטרף אלינו לחקור את יפו האמיתית. סיור שכולו שילוב של תרבויות, דתות, שפות, מעמדות, צבעים וריחות.

נתהלך בשכונה בין דירות יוקרה מפוארות אשר לצידן חצרות פרטיות ובהן לעיתים חיות משק, תרנגולות, עיזים וסוסים, ואפילו טווסים אשר לעיתים מתהלכים ברחובות בין הבתים. .

דרך מפגש עם תושבי השכונה וסיפוריהם המרתקים נכיר חתכים נרחבים ושונים מההיסטוריה העשירה של שכונה זו, הממוקמת בקצה הדרומי של יפו.

·         במהלך הסיור תוכלו ליהנות מחומוס איכותי של בעל בית הקפה סולימאן. נשמע את סיפור משפחתו שהגיעה מטורקיה לפלסטין שלפני קום המדינה והתיישבה ביפו.

·         בהמשך הרחוב נמצא אחד מבתי הקפה והתבלינים הטובים בעיר, בבעלות משפחה מוסלמית יזמית מקומית המספקת לתושבי יפו קפה קלוי טרי מדי יום.

·         נפגוש את מאיה, מורה ליוגה, ונשוחח איתה על התמהיל האקלקטי של שכניה: נוצרים, מוסלמים ויהודים, שגרים זה לצד זה בשכונה.

·         ביקור במסגד השכונתי, ימחיש את קצב החיים היומיומי בקהילה יוצאת דופן זו.

·         לסיום, סוניטה סטנסלו, נגנית נבל בעלת שם עולמי המתגוררת בשכונה, תנגן עבורכם בין עצי הזית והגפנים בגינה הסודית שלה, רק כמה דקות הליכה מהחוף המקומי.

יפו חוותה שינוי קיצוני: מעיר מרכזית ערבית ברובה לפני 1948, לחצר האחורית של תל אביב, על שכונותיה המעורבות של ימינו. איך זה קרה? מה קרה לאוכלוסייה המקורית? מהי הדינמיקה החברתית בין התושבים המקומיים? על כל זאת ועוד נשמע ונדון במהלך הסיור.

בואו לעג’מי, לחוות את הקסם!

משך הסיור: 3

מחיר לקבוצות פרטיות: 1-4 אנשים 1000₪, 5-10 אנשים ₪1400

Fill out my online form.
Fill out my online form.